czwartek, 14 lipca 2011

Przytargane z biblioteki... :)

Co ja bym zrobiła bez mojej wspaniałej gminnej biblioteki no i oczywiście przemiłych Pań bibliotekarek, które pozwalają mi wypożyczać książki z nadwyżką? ;) Dziś stosik dość duży, ponieważ zawitałam w czytelni z listą książek, które chciałabym przeczytać. Z 27 pozycji zdobyłam 9, ale większość z mojej listy jest wypożyczona, więc prędzej czy później je dorwę ;) Nie przedłużając, oto mój pierwszy, premierowy stosik:
Od dołu:
1. Ann- Marie Macdonald - "Co widziały wrony"
2. Oscar Wilde - "Portret Doriana Graya"
3. Thomas Harris - "Milczenie owiec"
4. Emily Bronte - "Wichrowe Wzgórza"
5. Lucy Maud Montgomery - "Błękitny zamek"
6. Virginia Woolf - "Fale"
7. Mario Puzo - "Dziesiąta Aleja"
8. Winston Groom - "Forrest Gump"
9. Umberto Eco - "Imię róży"

Trochę tego jest, ale za tydzień zamykają bibliotekę na trzy tygodnie, także zapas mam :) Napiszcie mi proszę w komentarzach na jakich recenzjach Wam zależy, to postaram się napisać.
A tak w ogóle to stosik otrzymuje ode mnie 6/6 i tyle ;)

9 komentarzy:

  1. Mi by najbardziej zależało na recenzji książek "Wichrowe wzgórza" oraz "Imię róży" bo mam je na liście do przeczytania :).
    I jeszcze wydaję mi się, że pozycja "Dziesiąta aleja" Mario Puzo Może być interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no ależ pyszniutki ten stos! :)
    3,7,8- czytałam :)
    9- sama mam, ale chyba oddam na razie- za ciężka lektura na wakacje :P
    1, 4- jestem ich ciekawa :)

    To będzie Twoje pierwsze spotkanie z Puzem? W każdym razie najbardziej czekam na recenzje tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z chęcią przeczytałabym recenzję Co widziały wrony :) i Virginię Woolf Fale

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zazdroszczę Ci książki "Co widziały wrony", ja poluję na nią w mojej bibliotece od jakiegoś czasu i ciągle nie ma :)
    Czekam na recenzję właśnie tej książki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopisałam do swojej listy książek do przeczytanie 'Co widziały wrony','Milczenie owiec' i 'Portret Doriana..".Czekam też na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Imię róży jest w moich planach:)
    Teraz aktualnie na kilka miesięcy przed maturą chyba czas zabrać się za szkolne lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stos. Część tych książek już przeczytałam, część mam w planach w związku z tym chętnie przeczytam wszystkie recenzje by zobaczyć jakie masz odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały stosik świetnych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Imię Róży - Bardzo dobra książka. Polecam!!
    Zapraszam do Siebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń